En blogg om Alva Johnson

Alla inlägg under juni 2012

:D

Av Alva Johnson - 13 juni 2012 21:09

Heej!


Har egenligen inget att skriva...men det ploppar säkert upp ngt :P har jag sag att det är sommarlov?? aja...i frdags fick vi sommarlov, haha...lite sent att säga det nuu xDMen jag hade en rosa klänning på mig. Har ingen bild, men ni klara er väl? Man fick en gul ros...fast såklart råkade den gå sönder efter några minuter...så jag klippte av den "söndriga" delen...så att den blev litemindre än halv :P fast nu är den borta, hehe... men kan bjuda på lite bilder eftersom jag är så dålig på att blogga ;)

   här hde jag nyfärgat hår :))

       haha!


¨

Men nu kommer jag inte på nååågot...elr jo...imorrn är det sista ridningen före sommarlovet...Johanna och Lisas sista var idag :P men det är oxå typ 5 veckor kvar till ridlägret! ska bli askuuul :D men hejdå

Kram Alva :)



Av Alva Johnson - 11 juni 2012 18:21

Hej allihopa!


Nu har jag åkt hem från johanna. Vi hade askul, Nääääästan utan sömn ;) haha! Vi fotade lite då...och jag har några bilder :P


         Öh???  



kram Alva <3

Av Alva Johnson - 8 juni 2012 17:45

hej igen!


niu kanske ser att min header är borta...och det är för att jag bytte men den var ör liten...och sen hittade jag inte den jag hade innan :( jag orkar inte göra en ny :P haha...jag får väl ta och göra en ändå...elr iaf leta upp den andra ;) men hejdåå

kram Alva :D


Blir massa miniinlägg, hehe

Av Alva Johnson - 8 juni 2012 17:21

Tjenare!


Snart ska jag till Mingla i Mark med Johanna och kanske Lisa :D ska bli superroligt :P var typ det jag skulle säga, haha!


kram Alva

Av Alva Johnson - 7 juni 2012 15:20

Hej!


Jag är så himla smart...När jag cyklade innan välte jag...och dår tog jag ( elr Linnea :P)sån här stor vita plåster...och nu har jg 1 på knät, ett på handen, ett på armbågen och skarpsår( elr vad de heter) på den andra armen...:P hehe. och så är det skolavslutning i morrn, och jag ska ha en rosa klänning. Men vi får hoppas att det bli fint ändå ^^ Nu orkar jag itne skriva mer!

kram Alva :P

Av Alva Johnson - 6 juni 2012 21:36

Tjolahopp!


Innan var jag med Lisa. Här kommer en länk till Våran blogg: http://l--a.bloggplatsen.se/  Vi  otade till en ny header...Fast hon hade inte tagit med sin kamera, och min var urladdad...så vi tog min cp-mobil...men det blev några bra bilder :P som tur va. Men men...


När hon hade åkt hem så ( en liten stund senare) så gick jag och Linnea till kyrkogården för att jag skulle skejta. Elr Linnea tog cyklen och jag gick, hehe. Men när vi kom fram så skejtade . Och det gick bra faktiskt...Även om jag trillade 1 gång, men jag är nöjd att jag bara trillade en gång, haha!Till skillnad från lilla Linnea som inte ens kan stå på den :P  Och sedan  när vi kom hem plattade jag håret...jag bjuder på en liten bild :D ( skitdåligt ljus)

 


haha! syns ju inget!! :P


men ni får lite andra bilder fråna Cameroid...hade verkligen tråkigt igår :(

     



Jag fick oxå reda på att nycklerna till skolskåpen ska lämnas in imorrn....bara det at min nyckel är bprta :S 

men hejdå// Alva :D

Av Alva Johnson - 5 juni 2012 20:25

Hello!


bara för att jag inte har bloggat på länge å ni lite bilder på söta djur :P


           


Sengångare låter skitgulligt!!!! :D <3

här kommer ngt som är väldigt tråkigt...men vem bryr sig?


Nämn något som gjorde dig glad igår: när jag somnade ;) ( var sjuk)
Vad gjorde du kl 08 i morse? sov...
Vad gjorde du för 15 min sedan? bråkade med Linnea<3
Det sista du sa högt? okej xD
Det senaste någon sa till dig: minns inte...
Vad har du druckit idag? ingte mkt...
Vad var det senaste du åt? en glass :P
Vad var det senaste du köpte? någonting? :)
Vad är det för färg på din ytterdörr?  gröön
Vad är det för väder hos dig nu? fint...lite molningt :)
Godaste glassmaken? Ben&Jerry Brownie
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae....tror inte de
Sover du tungt? yepp
Drömmer du mardrömmar? ibland :(

Favoritklädsel? ett par shorts, en vanlig t-shirt och en jeansjacka
Favoritlåt just nu? Mobile- Avril Lavigne
Vad ser du om du tittar till höger? En kudde xD
Vad gör dig glad just nu? Att det snart är sommarlov!!!
Vad ska du göra härnäst? ingen aning...äta
Höger el vänsterhänt? höger!
Humör just nu? Trött...sjuk...:(
Favoritgodis? Choklad! :D
Kläder just nu? Ett par jeans och en blå tröja
Sommarplaner? ridläger med min sötapa( Johanna, haha) <3
Hur många kuddar sover du med?12 elr ingen xD
Morgon eller nattmänniska? natt!
Vad är viktigast för dig? djur, min amilj och mina vänner <33
Är du kittlig? Oja! haha xD dum fråga
Stjärntecken? Lejon och kräfta
Äckligaste insekten?  Alla som kryper på en när man solar!!
Stökigt el välstädat? Stökigt...såklart...
Vad längtar du mest efter just nu? Sommarlov! xD


kram Alva


bara för att jag har Nolife!!

Av Alva Johnson - 2 juni 2012 13:54

Hej igen!


nu får ni lite bilder:

       


och den andra bilden blev cpad  som ni kanske ser...:P

//Alva:D 

Senaste nytt:

Välkommen till mig! Kommentera och fråga på :D

Översätt bloggen

Presentation


Hej! Jag heter Alva och är 13 år. Jag kommer skriva om typ allt. Mig, mitt liv, foto, mode och massa mer!
Jag hoppas att ni kommenterar och frågar på!
Hejdå //Alva :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer på bloggen?
 Tävlingar
 Videos
 Inlägg
 Bilder
 Annat ( kommentera elr fråga)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards