En blogg om Alva Johnson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Alva Johnson - 31 oktober 2012 23:24

Heej!


Linnea smygfilmade mig...vet att jag har trollhår och är weird





haha...............:P


Hejdå töntar!

Av Alva Johnson - 28 oktober 2012 19:33

Hejhej!


Nu har ni nog sett Linneas inlägg...Haha Linnea...


Men hon skrev ju att hon hade gjort en header åt mig, det har hon gjort. Men jag gjorde en ny eftersom jag inte ville ha den andra:P
Sorry Linnea:)


Men nu ska jag göra dagblablabla...

Eftersom jag inte har skrivi på några dagar tar jag mer än dag 04:)

Kollad och såg att jag inte har bloggat på 8 dagar...ska jag verkligen ta så många?? Tar 7 istället:P

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 
 Mina ambitioner
Dag 30 
 Ett sista ögonblick

 

Dag 04.

Jag har ingen bild på vad jag åt, så ag berättar bara;) Jag käkade kotletter(ngt kött iaf) ris och sås:P Och lingon till det.

 

Dag 05.


Kärlek enligt mig är när två personer älskar varandra:P Och man ska kunna lita på varandra och kunna berätta allt. Man ska kunna bråka men det ska lösa sig och blablabla...:P 


Dag 06.


Jag gick upp klockan 9:30 typ. Låg kvari sängen några minuter innan jag satte på datorn. Jag gick in på Swefilmer och fick för mig att kolla på Harry Potter, så det gjorde jag^^ Så då satt jag där och glodde till typ 11:ngt :P Sen gick jag ner för att äta...fast det glömde jag för jag gick på toa...Sen gick jag upp och spelade lite sims ochlyssnade på musik. Sen gick jag in på mitt rum och gosade med Knut:P Sen gick jag ner för Linnea skulle hjälpa mig med headern. Så satt vi där nere i några minuter innan maten var klar. När vi hade ätit var klockan lite över 6 tror jag. Sen gick jag upp och började blogga...och nu är klockan 19:46 och jag har inte gjort ett enda skit idag typ..inget viktigt typ ( förutom at ge Stampe mat^^)


Dag 07.


Jag har många bästa vänner! Kan inte bara välja en :P

Vi har 

Johanna

Lisa

Alvida

och Madde

Ni kan få en bild på dom, för de är de enda jag har bild på tillsammans:)

 


Dag 08.


Ett ögonblick? Bara för att jag är blondare än en blondin och har då en babianhjärna...fattar inte jag den frågan:P

Så den skippar jag x)


Dag 09.


Min tro?? jag tror inte på ngt...elr asså, inte gud elr så. Jag tror på Godisguden:D


Dag 10.


Ni får en liten bild^^

     


Suddig bild på byxorna och tofflorna...men ni fick en liten bild från i fredags:P


Men hejdå:P

Kram Alva<3^^



Av Alva Johnson - 28 oktober 2012 18:05

tjenixen!


eftersom Alva glömde logga ut från bloggplatsen.se på sin underbara systers dator så får väl jag göra ett inlägg! hehe!! 

bara jag som tycker att Alva ska blogga lite mer?? nee, tänkte väl det! tycker hon ska göra det direkt!! hjälpte henne nyss med en ny header så vi får väl hoppas att den ploppar upp i bloggen snart med! 


btw, för er som inte vet, så är jag Alvas storasyster Linnea på 16 bast! :D  checka in min blogg med vetja! :D 

http://linneajohnson.blogg.se/?tmp=828354

 

här är vi båda två i en mycket charmig bild om jag får säga det själv! haha! jag är till höger och Muschen aka Alva är till vänster! 


puss o hej! <3


Av Alva Johnson - 20 oktober 2012 11:55

Hejhej!


Kom ihåg att blogga nu :P


Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 
 Mina ambitioner
Dag 30 
 Ett sista ögonblick

 

Dag 03 – Mina föräldrar


Mina föräldrar heter Petra och Fredri och är världens bästa! Dom stöttar mig när jag är ledsen och jag älskar er! Vet inte vad jag ska skriva om er! För det fnns så mkt att skriva om er, men jag kommer inte på er! 

Jag älskar er mamma pappa! <3<3 Även om ni kan vara lite "överbeskyddande" elr vad det heter-ibland ;)

__________  __________  __________  __________  __________  __________  __________



Hejå!! Blir jämt miniinläggisar! :O Aja, jag bloggar iaf :) 

Kram Alva :P :)



Av Alva Johnson - 19 oktober 2012 17:32

Hej!


Bara för att jag ska komma ihåg att blogga kommer jag göra 30 dagar......


men skiter i den första eftersom ni redan vet ganska mkt om mig :P
Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 
 Mina ambitioner
Dag 30 
 Ett sista ögonblick

 

Dag 02: Min första kärlek!

 

Min första kärlek var nog på dagis...elr kärlek och kärlek men jag vågade inte ens prata med honom(så jag var nog kär;P)

Han hette Anton och var ett år äldre:P han var blond minns jag..jag vågade aldrig säga mer en hej:POch jag blev såklart ledsen när han slutade dagis x) Har ingen aning m vad jag ska skriva mer...

 

 

eh...nu orkar jag icke mer :P Ska nog gå ner till min lilla famil och hänga med dom lite^^ 

Så hejdå 

Kram Alva :P

 

Senaste nytt:

Välkommen till mig! Kommentera och fråga på :D

Översätt bloggen

Presentation


Hej! Jag heter Alva och är 13 år. Jag kommer skriva om typ allt. Mig, mitt liv, foto, mode och massa mer!
Jag hoppas att ni kommenterar och frågar på!
Hejdå //Alva :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer på bloggen?
 Tävlingar
 Videos
 Inlägg
 Bilder
 Annat ( kommentera elr fråga)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards