En blogg om Alva Johnson

Alla inlägg under juli 2012

Av Alva Johnson - 22 juli 2012 19:32

Hej igen!


Nu är jag hemma från ridlägret! ;) det var underbart d'r borta, och vi hade superkul!! <3 fast hemskt att åka hem igen, lämna sin häst och sina nya kompisar :( men vi sa försöka komma tillbaka nästa år på samma vecka! :D Ni kan få lite bilder på mig och lilla Prisilla ^^

 


Blir bara 1 liten bild med ett finger i vägen:P  Men nu ska jag gå ner och till min familj, så hejdå!

Kram Alva :)

Av Alva Johnson - 12 juli 2012 20:28

Hej!


Vet att jag inte har bloggat en jag tycker inte jag behöver det för det är faktiskt sommarlov:P Men om två dagar åker jag på Sjöstjärnans ridläger med Johanna :) kommer bli superkul! Nu har jagpackat klart, blev sammanlagt 2 väskor och så ska jag bara fixa en påse där skor ska vara ^^ Vi kommer åka i varsin bil, men vi måste prata med varandra, så vi ska prata i mobilen;) Vi ska mötas vid min brevlåda sedan drar vi dit :D Ni kommer säkert få bilder eftersom jag har kameran men mig :) har batterier med mig, men får låna Johannas om mina tar slut, eftersom hon har laddningsbara. 

Och jag har äntligen fått linser! jihoo! :) bara att det är krångligt eftersom jag är nybörjare, haha :P Men jag hoppas jag fixar det. Men nu måste jag hämta kläder där nere ^^ så hejdå!


kramar Alva <3 :D


Senaste nytt:

Välkommen till mig! Kommentera och fråga på :D

Översätt bloggen

Presentation


Hej! Jag heter Alva och är 13 år. Jag kommer skriva om typ allt. Mig, mitt liv, foto, mode och massa mer!
Jag hoppas att ni kommenterar och frågar på!
Hejdå //Alva :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer på bloggen?
 Tävlingar
 Videos
 Inlägg
 Bilder
 Annat ( kommentera elr fråga)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards