En blogg om Alva Johnson

Alla inlägg under juni 2012

Av Alva Johnson - 28 juni 2012 19:22

Heejsan svejsan!


Idag har jag vart med Johanna i kinna :D superkul även om inte köpte så mkt...Men jag hade 700 kronor och jag köpte ett par midjeshorts, puma braller, en bikinitopp och två andra grejer ;) Men nu ska Johanna visst dammsuga sin data :/ Haha! Fast nu slutade den fungera...hehe! Först släppte lilla mamma av oss vid team sportia där jag köpte ett par blå pumashorts...Sedan gick vi till Donken och käkade ( Cheeseburgare) och efter de gick vi först till Jeansson...där köpte ingen ngt... Sen till Lindex,  där jag köpte mina midjeshorts+en annan sak, seen till Kappahl dr jag köpte en blå bikitopp :) Och sedan så gick vi till....skit samma! orkar inte förklara allt xD 

Sedan när vi ko hem gick vi till Kupan och köpte 1, 01 kilo godis :P och en cola :D lixom, hon ska sova över, som ni kanske fattar ;) Hehe....kan få en bild när jag står i "tunnlen" ( där fanns två fyllon som var creepy)


 



Kram Alva och JOhanna xD



Av Alva Johnson - 24 juni 2012 21:07

Tjoflöjt!


Nu sitter jag här och gosar med lilla Knut :P  skulle kollat på film, men sidan pajade....såklart....:S Tråkigt...men aja.


Det är ca3 veckor kvar tills jag och Johanna åker på ridläger! Yaaay! ska bli superkul :D Fast jag måste köpa lite grejer till...det som är viktigast äe nog ridskor...:Phehe...men jag och JOhanna kanske ska shoppa ngn dag....kanske på torsdag om det går :P och då ska jag försöka hitta en snygg bikini :) och ett par badshorts för vi ska bada med hästarna :P och då vill jag ha badshorts ^^ asså, jag längtar asmö! KOmmer inte sluta tjata förren jag är där! och jag hoppas jag får en snäll liten häst:)) Inte för liten och inte för stor....men nu ska jag skriva om ngt annat, om jag komer på ngt.


Jag ska nog gå upp klockan halv 9 imorrn för att städa...ni skulle bara se mitt rum, fast om jag ska vara ärlig, så vill ni nog inte de....:/  Jag funderara oxå på att ha en tävling...ska jag det? då kanske det ska vara en fototävling kanske xD  vi får se...man kan  ju inte ha en tävling om man inte har så många besökare! men aja....hejdå

Kram Alva <3 ;)

Av Alva Johnson - 20 juni 2012 17:40

Heeeeeej!


För Ni som Inte vet så är det ju midsommar på fredag. Jag ska då hnga med Johanna och hennes familj :D Ska bli superkul! och igår sov vi över och de ska vi göra idag oxå...och på fredag till lördsg ;) haha:P men vi har superkul med varandra faktiskt!  men aja...ni kan få en liten söt bild på mig bara för att jag är bäst^^ Elr ni fåren bild på Oss


 


Och skit i att min tröja är cp....



kram<3



Av Alva Johnson - 19 juni 2012 11:34

Bonjour!!


Nu sitter jag här med vovvarna och v'ntar på att mamma och Linnea ska komma hem...Linnea klarade provet: GRATTIS! <3   ja...men då kommer dom hem med mat, donken :P gött tycer jag! men aja...kommer nog itne göra ett skit idag känner jag på mig...kanske kan jag ringa Johanna? :) Japp, elr hon ringde mig, men sak samma. Men nu ska jag gå ner och vänta på att maten ska komma :D :P  ;) :O ^^XD:*  :'(    :')    :S  :=)  ^.^    -.-   ^-^   :/   



NU KOM MATEEEN! hehe :


bye

Av Alva Johnson - 16 juni 2012 14:53

så får ni lite bilder..igen...men nu ska det komma massa bilder tycker jag :D 


                                       



blev inter så många, men jag  tog en liten paus och åkte till affären med pappa...handlade lite godis för JOhanna ska komma sen. Superfunny :D har ingen aning om vad vi kan göra...vi kanske kan fota elr ngt :P Igår kollade vi på film...blev Mean Gilrs 2 :) den var faktiskt bra! men nu ska jag logga in på fejjan och så ska jag bli klar med detta inlägget :) och det är jag snart...men hejdå!

Kram Alva <3 :D

Av Alva Johnson - 14 juni 2012 19:50

Heej igen!


Nu är jag hemma från ridningen...vi fick välja höst,och jag tog Noel <3 vired barbacka, och det är skitroligt faktiskt :) speciellt att galoppera :D har aldrig galopperat barbacka så jag är nöjd att jag itne trillade av :P men eftersom det snart (kortare än i vintrar iaf:P) ridläger så får man ju iaf rida lite på sommaren :) och jag kanske ska fråga en annan om att få rida! 

______________________________________________________________________________________________________


Ni sitter jag i sängen och lyssnar på musik ( Paramore)...ska snart duscha. Först måste jag ju blogga klart xD man kan ju lixom inte blogga medans man duschar...elr det kan man ju...fast det är ju itne så bra...men aja. Jag blev helt plötsligt superpigg och kan springa runt i huset i flera timmar känns det som. Fast om jag ska det kanske jag ska resa på mig och inte sitta still i sängen :S men jag tänker inte springa omkring för då kanske Linnea blig galen på mig..elr hon r på sit rum, men pappa kanske...fast han jobbar så...men aja...jag orkar itne springa ändå typ....åh!!! det gör jag visst det...men man använder ofta orden "orkar" och "typ" haha! fråga inte vrf jag skriver så...:P jag har bara lust xD men nu ska jag faktiskt sluta skriva och bjuder på en liten söt bild

   <33


Men nu ska jag duscha, så hejdå

kram Alva <3 :D

Av Alva Johnson - 14 juni 2012 16:39

hej!


idag är det ju torsdag och då rider jag. Fast det är ju syhnd att det är sista ridningen idag då! :( skittråkigt...men som tur är finns det ridläger...längtar asmööö! :P 


nu hämtar Linnea sitt smink för hon fick för sig att hon skulle sminka mig :S haha...men kommer kanske bilder. så hejdå// Alva

Av Alva Johnson - 14 juni 2012 12:53

God morgon alla!


ja, jag vaknade precis :P  Nu dricker jag ett glas juice i  väntan på att Linnea och mamma ska mma hem... Men ni får lite bilder idag ixå :P  mest från förra året elr ngt ^^

           


Kram Alva <3 :)

Senaste nytt:

Välkommen till mig! Kommentera och fråga på :D

Översätt bloggen

Presentation


Hej! Jag heter Alva och är 13 år. Jag kommer skriva om typ allt. Mig, mitt liv, foto, mode och massa mer!
Jag hoppas att ni kommenterar och frågar på!
Hejdå //Alva :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer på bloggen?
 Tävlingar
 Videos
 Inlägg
 Bilder
 Annat ( kommentera elr fråga)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards