En blogg om Alva Johnson

Alla inlägg under maj 2012

Av Alva Johnson - 30 maj 2012 14:15

Tjo!


Nu är det snart sommarlv! jippie! hehe,. länktar asmö...gött med sommarlov ju :D Ska antagligen ha en rosa klänning eftersom alla andraa ska ha klänning....:P annars kommer jag känna mig som en utomjording!!


men gar inget mer att säga, så hejdå

//Alva

Av Alva Johnson - 29 maj 2012 19:25

hejsan!

de var längesedan jag skrev...sorry again!


Men men...idag skulle jag vart med Lisa, men så bev det inte...Hon skulle köpa skor, och menads hon gjorde de skulle jag städa. men så ick jag veta att Knut var borta, så direkt när jag kom hem tog jag cyklen och cyklade där min syste Jenny hade sett honom. Men jag hittade honom inte...så jag letade lite till...efter ett tag cyklade jag hem igen...då skulle vi handla. Först åkte vi hem till Jenny för hon skulle springa in och hämta en sak. Efter de åkte vi till Willys, Jenny till ngn annan affär. Men d'r var vi i kanske 1 timme. När vi var klara ick vi vänta på Jenny ganska änge...och efter de åkte vi till Apoteket...och när jag kom hem cyklade jag för att leta efter Knut...hittade honom inte, cyklade hem...åkte jag och mamma yrhjluing för att eta efter honom i skogen...hittade honom inte...åkte hem...så nu sitter jag på mitt rum ( som jag inte har städat ännu :P)


Till Lisa:

Vi kanske kan vara i helgen elr på fredag? :D



Hejdå!

// Alva 

Av Alva Johnson - 24 maj 2012 19:44

Hej!


Förlåt att jag inte har bloggat på lääänge...sorry for that! Men äntligen har jag tid att blogga. nu när jag sitter i en otölj med två varma filtar ( som jag egentligen inte behöver). Men jag har precis kommit hem från ridningen och jag ficl Mellow. Han är faktiskt snäll....:P

Vi hoppade och det Älskar jag! :D men jaja. Snart ska vi käka...kött och klytpotatis, gött tycker jag.  


Tre saker ni inte visste om mig:  


* Jag kan inte sola utan musik

* Jag verkligen Hatar skaldjur!

* Ibland sover jag utan kudde...


Bye!

// Alva






Av Alva Johnson - 18 maj 2012 11:04

godmorgon allihopa!


Igår var klassen på klassresa, Ästad gård! kul faktiskt! Den örsta aktivitenen var på kvällen och det var den mekaniska tjuren...jag höll mig kvar i 23 sekunder, trodde jag skle vara mkt dåligare :P men såklart skulle vi ju sova oxå. Vi "sov" i tälten till klockan halv 2 typ. Det började regna in och jag, Johanna och Lisa sov i ett omklädninsrum...som stank piss (örr det var piss :S). Men skit samma...Jag sov ingeting, elr jo..kanske 1 1/2 timme... Så när vi åkte hem sov jag i bilen, och när jag var hemma var klockan typ 2 och då smnade jag direkt i soffan, vaknade halv 7 och somnade om kanske 8. Sov till 10 och var vaken i typ 10 minuter innan jag somnade om igen...imorse vaknade jag halv 8...så jag var supertrött!!  skitjobbigt ju...men det var ändå roligt på Ästad :)  


nu sitter jag och redigerar bilder. Ni kan få en som jag itne har redigerat idag :P

 


Men hejdå!


//Alva

Av Alva Johnson - 15 maj 2012 17:09

Hej!


Snart ska jag packa till imorrn...Ärsta gård med klassen då...men nu måste jag frågar en sak, som ni måse svara på. Ska jag färga håret svart? För jag vill, men vet inte om jag passar i de...fast de kan ju ine ni heller veta, men ändå. Tycker ni de?? 


Och ja har ju en ny header, som Johanna har gjort. Besök hennes blogg, Johh.bloggplatsen.se   Orkar inte göra en länk :P


hejdå //Alva

Av Alva Johnson - 14 maj 2012 16:59

Heej!


Nu är jag med Johanna! hon gör en header till mig, Yay! :D hehe...Men ni har väl inte glömt tävlingen eller?? Klicka Här om du vill komma till tävlingen! Men har inget mer att säga :P så hejdå!


//Alva och Johanna

Av Alva Johnson - 13 maj 2012 18:42

Hejsan Hoppsan allihopa!



Nu sa jag ha en tävling! en fototävling där ni skickar in en bild...ni kan skicka länken i en komentar... Temat är:



Djur och Natur!



Som tex denna bilden:


 


Inte den bästa JAG har tagit...men priserna är:


1. 1 länk i 6 månader + 5 komentarer

2. 1 länk i 3 månader + 3 komentare

3. 1 länk i 1 månad + 2 komentarer




hejdå// Alva

Av Alva Johnson - 12 maj 2012 22:46

hej!


idag har vart på Gekås med mamma, Linnea och Josefin, Asml folk....fick typ panik när jag klev in...men har inget mer att skriva förutom att på onsdag är det klassresa! 


men hejdå //Alva

Senaste nytt:

Välkommen till mig! Kommentera och fråga på :D

Översätt bloggen

Presentation


Hej! Jag heter Alva och är 13 år. Jag kommer skriva om typ allt. Mig, mitt liv, foto, mode och massa mer!
Jag hoppas att ni kommenterar och frågar på!
Hejdå //Alva :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer på bloggen?
 Tävlingar
 Videos
 Inlägg
 Bilder
 Annat ( kommentera elr fråga)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards