En blogg om Alva Johnson

Alla inlägg under april 2012

Av Alva Johnson - 30 april 2012 18:16

Hej och välkomna till min blogg...låter lite weird att säga så :P men eftersom alla har tjatat på mig att skaffa en ny blogg får jag väl göra det :) 


Jag heter Alva och är 13 år. Jag älskar djur, ridning, åka fyrhjuling (och moppe) och mina vänner. Jag hoppas jag kommer blogga varje dag, men kanske inte alltid...Men jag hoppas ni kommenterar och frågar mkt, för annars är det inte roligt juh :) Men ni kan få en bild på mig...


jag utan glasögon xD


men hejdå //Alva 

Tidigare månad - Senare månad

Senaste nytt:

Välkommen till mig! Kommentera och fråga på :D

Översätt bloggen

Presentation


Hej! Jag heter Alva och är 13 år. Jag kommer skriva om typ allt. Mig, mitt liv, foto, mode och massa mer!
Jag hoppas att ni kommenterar och frågar på!
Hejdå //Alva :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer på bloggen?
 Tävlingar
 Videos
 Inlägg
 Bilder
 Annat ( kommentera elr fråga)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards