En blogg om Alva Johnson

Alla inlägg under november 2012

Av Alva Johnson - 28 november 2012 17:50

  Hej!


En liten raaandom video igeen....:P Hatar låtarna så fråga inte vrf jag valde dom^^




Imorrn ska dans och musikprofilen åka till gymnasiet:P gött att slippa lektionen...^^ fast franska så det är bland det roliga......

Men aja


Puss o hej:*

//Alva:P

Av Alva Johnson - 26 november 2012 17:37

hej!

nu sitter jag i soffan och väntar på att vaniljsåsen ska kallna:P vaniljsås och cupcakes är det bästa som finns! gjorde 10 portioner......

Ganska skön dag i skolan idag...^^

puss o hej vaniljpastej...:)

:)

Av Alva Johnson - 25 november 2012 15:59

Heej!


Linneas blogg...klicka här!



Imorrn är de skitskola....och jag dööör...


puss o hej:)

Av Alva Johnson - 24 november 2012 21:07

Heej!


Jag är typ speedad.........:D


Inte på videon men ändå :))


Puss o hej:P

//Den speedade cupcaken!

Av Alva Johnson - 24 november 2012 16:11

Hejhej!


Nu har jag äntligen tagit och svarat på frågorna...:)


Puss o hej:)

//Alva

Av Alva Johnson - 23 november 2012 21:59

Hallojj!


Bara för att....



puss o hej!

//Alva


tar frågestunden imorrn;)

Av Alva Johnson - 22 november 2012 20:19

Hej!


Frågestunden som jag har startar slutar imorrn....för jag orkar inte svarar på så många frågor:P


Men nu ska ni får bilderna....

                 


Byebye!

:P

Av Alva Johnson - 20 november 2012 19:38

Hej...alla..cupcakes!


Jag älskar ordet cupcakes" det är så...sött x)


Men nu ska jag ha en liten frågestund, så fråga på! Jag kommer kanske svara i en video elr ngt annat skit...

Allt från ngt till Allt! :P 


Hejdå!^^


Glöm nu inte att fråga så mkt ni kan! ;P




Senaste nytt:

Välkommen till mig! Kommentera och fråga på :D

Översätt bloggen

Presentation


Hej! Jag heter Alva och är 13 år. Jag kommer skriva om typ allt. Mig, mitt liv, foto, mode och massa mer!
Jag hoppas att ni kommenterar och frågar på!
Hejdå //Alva :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska ha mer på bloggen?
 Tävlingar
 Videos
 Inlägg
 Bilder
 Annat ( kommentera elr fråga)

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards